SSS

 

Siparişim Ne Durumda?

Üye girişi yaptıktan sonra ana sayfada sağ üst köşede bulunan Hesabım butonundan Siparişlerim bölümüne tıklayarak güncel siparişlerinizin tüm bilgilerini açılan sayfadan kontrol edebilirsiniz.  

Siparişiniz Tedarik Sürecinde:

Siparişiniz sistemimize düştükten sonra tedarik süreciniz başlar, tedarik süreci ürünün stoklarımızda mevcut olmasına veya Türkiye distribütörü stoklarında mevcut bulunması durumuna göre değişkenlik gösterir. Ürün stoklarımızda mevcut ise en geç bir iş günü içerisinde Hesabım menüsünün altında siparişlerim sekmesinden tedarik edildi olarak güncellenir. Distribütör firmanın stoklarında bulunması durumunda ise en geç 2 iş günü içerisinde Hesabım menüsünün altında siparişlerim sekmesinde tedarik edildi olarak güncellenecektir.

Ödeme Bekleniyor:

Siparişinizi havale/eft yöntemiyle tamamladıysanız, ödemesini yapana kadar siparişiniz Ödeme Bekleniyor statüsünde kalacaktır. Ödemeyi yaptığınız andan itibaren en geç 1 iş günü içerisinde bu statü güncellenecektir.

Siparişiniz Kontrol Ediliyor:

Siparişiniz Kontrol Ediliyor statüsünde görünüyor ise 0212 649 59 69 Müşteri Hizmetlerinden destek alabilirsiniz.

Sitenizde Kredi Kartı Bilgilerimi Vermem Güvenli mi?

 

Gozlukandgozluk.com.tr, kredi kartıyla yapacağınız alışverişlerde güvenliğiniz için en son teknolojileri ve en iyi servis sağlayıcıları kullanır. Kişisel bilgilerinizi girdiğiniz her sayfada tarayıcınızın altında bir anahtar vardır. Bu anahtar tarayıcınızla gönderdiğiniz hiçbir bilginin 3. şahıslarca görünemeyeceğinin işaretidir. Gozlukandgozluk.com.tr, bankalar tarafından da kullanılan EV SSL sertifikasına sahiptir. EV SSL sertifikası sayesinde güvenliğinizi riske atmadan sitemizde özgürce alışveriş yapabilirsiniz.

Gozlukandgozluk.com.tr, online ödeme için Payu ödeme işlermleri e-ticaret Sanal POS sistemlerini kullanmaktadır.

Bizimle paylaştığınız kredi kartı bilgileriniz; adres, telefon, mail adresi vb. kişisel bilgileriniz hiçbir şekilde başka kuruluşlarla paylaşılmayacaktır ve gizli tutulacaktır.

Alışverişimi Ne Şekilde Ödeyebilirim?

Sitemizden gerçekleştireceğiniz siparişleri, Kredi kartınızı kullanarak Payu Ödeme sistemleri ile peşin yada taksitle alabileceğiniz gibi dilerseniz Havale/Eft yaparak da gerçekleştirebilirsiniz.

Havale/Eft İle Nasıl Ödeme Yapabilirim?

Havale/Eft seçeneğine fatura ve teslimat sayfasında Kredi kartı sekmesinin yanında bulunan Havale sekmesini tıklayarak ulaşabilirsiniz. Ekranda çıkan Havale bilgilerine ödeme yapmanız durumunda sipariş işleminiz gerçekleşecektir. 

Siparişinizi verdikten itibaren 3 iş günü içerisinde ödemenizi gerçekleştirmemeniz durumunda siparişiniz iptal olacaktır.

Havale açıklaması kısmına sipariş referans numaranızı mutlaka yazınız. Aksi taktirde siparişinizin onaylanması gecikebilir.

Hangi Kredi Kartı İle Taksitli İşlem Yapabilirim?

Sitemizden yapacağınız alışverişlerinizde aşağıda listesi bulunan bankaların kredi kartları ile 12 taksite kadar taksitli alışveriş yapabilirsiniz.
Sitemizde kullanabileceğiniz bankaların kredi kartları

 

Worldcard

Maximum Kart

Bonus Card, Shop & Miles Card

CardFinans

Axess Kredi Kartı

Paraf Card

Fiyatlara KDV Dahil Mi?

Sitemizden yapacağınız tüm alışverişlerde fiyatlarımıza Kdv dahildir. 

Alışverişimde Taksit Seçeneğinden Nasıl Yararlanabilirim?

Satın almak istediğiniz ürünü sepetinize ekledikten veya hemen satın al butonunu tıkladıktan sonra alışverişinizin gönderilececi adres bilgilerinizi doğru şekilde doldurmanız gerekmektedir. Ödeme işlemi sırasında kart bilgilerinizi girdikten sonra karşınıza çıkacak taksit seçeneklerinden birini seçerek alışverişinizi taksitlendirebilirsiniz.

Kredi Kartı ile İşlemimi Tamamlayamıyorum Sebebi Nedir? 

Kredi kartı ödemesinde sorun yaşadığınızda kredi kartınızın ait olduğu bankanın müşteri hizmetlerine ulaşarak kredi kartınızda limit sorunu, blokaj, online alışverişe açık olup olmaması, kart ailesinin özelliklerini taşıyıp taşımaması veya teknik bir problem olup olmaması konusunda bilgi almanızı rica ediyoruz. 

Kredi Kartımdaki Puanlarım ile Sitenizden Alışveriş Yapabilirmiyim?

Sitemizden kredi kartı puanlarınızı kullanarak alışveriş yapılamamaktadır.

Havale/Eft Yapılırken Ek Ücret Alınıyor mu?

Havale; aynı banka hesapları arasında yapılan para transferidir. Bizim hesabımızın olduğu bir bankaya (İş Bankası), aynı bankadan havale yaparsanız ek ücret ödemezsiniz. Fakat farklı bir bankadan, bizim hesabımız olan banka hesabımıza (İş Bankası) gönderim yaparsanız, bu işleme EFT adı verilmektedir ve bankadan bankaya transferlerde EFT işlem ücreti alınmaktadır. 

Ürün Arızalı Çıkarsa Ne Yapmalıyım?

Aldığınız ürün hasarlı yada ambalajı deforme olmuşsa bunun için Hasar Tespit Tutatağı tutturmanız gerekmektedir.

Ürünü teslim almadan önce gelen kargo elemanı ile birlikte kontrol ederek ürünün kolisinde hasar görmeniz durumunda Hasar Tespit Tutanağı tutturarak ürünü geri göndermeniz gerekmektedir.

Hasar Tesbit Tutanağı olmadan teslim alınan ürünlerde değişim ve iade yapılamayacağı gibi hasardan/deformasyondan Gözlük&Gözlük.com.tr sorumlu değildir.

Kupon/Hediye Çeki Kullanımı Hakında Bilgi Alabilir miyim?

Size gönderilen Kupon/Hediye çekini ürünü sepete ekledikten sonra alışveriş sepetim kısmının alt tarafında "Hediye çeki kodunuzu kullanın" kutucuğuna girdiğinizde indiriminiz gerçekleşecektir.

Kupon/Hediye çeki kodunuz sadece Gözlük&Gözlük.com.tr de geçerlidir. Herhangi bir indirim veya kampanya ile birleştirilemez, nakite çevrilemez. Kuponunuz belirlenen ürünlerde ve belirlenen şartlarda geçerlidir.   

Satın Aldğım Ürünler İçin Kargo Ücreti Ödeyecekmiyim?

Sitemizden yapacağınız 250 tl ve üzeri alışverişlerde kargo ücretsizdir. 250 tl altında yapılan alışverişlerde kargo ücreti olan 10 tl işlem sırasında alışveriş tutarınza eklenir.

Bazı dönemlerde gerçekleşecek kampanyalarda tüm ürünlerde kargo bedava uygulaması olabilir veya yine bazı dönemlerde tüm ürünlere kargo bedeli olan 10 tl işlem sırasında tutarınıza eklenebilir. Tüm Kampanya ve değişiklikler Gözlük&Gözlük tarafından düzenlenmektedir.

Hangi Kargo Şirketi İle Çalışıyorsunuz?

Sadece Yurtiçi Kargo ile çalışmaktayız.

Gözlük&Gözlük üzerinden hediye gönderebilir miyim?

Gözlük&Gözlük üzerinden hediye gönderimi yapılamaz.

Ürünlerin Garantisi Var mı?

Tüm ürünlerin 24 ay garantisi bulunmaktadır. Camlar garanti kapsamı dışında olup garanti şartları ürünler ile birlikte gönderilen garanti belgeleri üzerindeki şartlar kısmında yazmaktadır. 

Hangi Durumlarda Ürünler Garanti Kapsamına Girer?

 

Gözlük&Gözlük.com.tr'den satın aldığınız ürün, kullanım sürecinde, malzeme ve üretim hatalarından dolayı arızalanırsa (örneğin kaynak yerinden atma olursa veya genellikle metal gözlüklerin üzerindeki kaplamalarda dökülmeler,soyulmalar gerçekleşirse), ürününüz garanti süresi içerisinde ücretsiz olarak yetkili servis istasyonu tarafından tamir edilir.

Kullanıcıdan kaynaklı arızalarda kullandığınız ürünün Türkiye distribütörü ile görüşerek belirli ücret karşılığında (tamiratı mümkün olan durumlarda) ürünü tamir ettirebilirsiniz. 

Yurtdışına Teslimat Yapılıyor mu?

Yurtdışına ürün gönderimi yapılmamaktadır.

Kargo Beni Adreste Bulamaz ise Ne Olur?

Eğer teslim adresinde kimse bulunmaz ise, paketinizi almanız için kapınıza Kargo İhbar Notu bırakılır ve kargo şubeye geri getirilir. Şubeye getirilen kargolar 3 iş günü içinde şubeden teslim alınmalıdır. Belirtilen sürede teslim alınmaz ise kargo tarafımıza iade edilir. Tekrar gönderimini istemeniz halinde 0212 649 59 69  Müşteri Hizmetlerinden bize ulaşmanız gerekmektedir. 

İade ve Değişim Süresi Kaç Gündür?

İade/Değişim süreniz ürünü teslim aldıktan itibaren 14 gündür.

Kargoya Verilen Siparişimi Nasıl Takip Edebilirim?

Ürün kargoya verildiğinde ve kargo takip numarası sisteme girildiğinde tarafınıza SMS veya E posta yoluyla bilgilendirme gelecektir. Eğer bu bilgi tarafınıza ulaşmaz ise sisteme üye girişi yaptıktan sonra siparişlerim sekmesinin altında kargo bilgileri kısmında Kargo Takip numarasını görebilirsiniz. 

Ürünümü İade Etmek İstiyorum Ne Yapmalıyım?

İade etmek istediğiniz ürün için sisteme üye girişi yaptıktan sonra Siparişlerim sekmesine giriş yapmanız gerekmektedir. Siparişlerim sekmesine giriş yaptıktan sonra  butonunu kullanarak iade veya değişim talebi oluşturmanız gerekmektedir.  Oluşturduğunuz iade talebinden sonra ürünlerin tamamını iade edecekseniz tarafınıza kesilen faturaların tamamını göndereceğiniz koliye eklemelisiniz. Eğer siparişlerinizden bir kısmını iade edecekseniz faturanın bir nüshasını gönderdiğiniz koliye eklemeniz gerekmektedir.

Ücret İadem Kaç Günde Yapılacak?

İade gönderiniz depomuza ulaştıktan sonra 7 iş günü içerisinde ücret iadeniz kredi kartı işlemlerinde alışveriş yapılan kredi kartına, havale / EFT işleminde bildireceğiniz IBAN numarasına yapılacaktır. Hafta sonları ve resmi tatil günleri iş günü değildir.

İade İçin Ürünleri Kargoya Verdim 7 Gün Oldu, İşlemim Ne Durumda 

İade süreci gönderimi sağladığınız günden itibaren değil, İade ettiğiniz ürünün depomuza ulaştığı tarihten itibaren başlar.

Siparişimi İade Ettim Geldi mi?

İade gönderisi sizin tarafınızdan gerçekleştirildiği için gönderimi sağladığınız "Yurtiçi Kargo” firmasından/şubesinden gönderi takip numarasını talep edebilirsiniz. Bu takip numarası ile gönderi takibinizi ve teslimat tarihini kontrol edebilirsiniz. 

Ücret İadem Yapıldığında Bana Bilgi Verilecek mi?

Ücret iadeniz gerçekleştiğinde üye olurken sisteme kaydettiğiniz mail adresinize bilgi maili gönderimi sağlanmaktadır.

Ücret İadem Neden Taksitli Yapıldı?

Taksitli alışverişinizin iade tutarının kartınıza taksitli yansıması bankanız ile ilgili bir durumdur. Bu konuda bankanız ile temasa geçmeniz gerekmektedir. 

Nasıl Sipariş Verebilirim?

Sitemizden beğendiğiniz ürünleri dilediğiniz miktarda sepetinize ekleyerek alışverişe başlayabilirsiniz. Siparişinize farklı ürünler ekleyerek alışverişe devam edebilir istediğiniz zaman sağ üst köşedeki alışveriş sepetim kısmından sepetinizi görüntüleyebilirsiniz. 

Dilerseniz hemen satın al butonundan üye olmadan, dilerseniz üyelik bilgilerinizi doldurarak işleme devam ettiğinizde sistem sizi ödeme sayfasına yönlendirecektir. Ödeme yöntemini seçerek ödeme bilgilerinizi doldurabilir ve alışverişinizi güvenle tamamlayabilirsiniz.

Siparişiniz tamamlandıktan hemen sonra işleme alınacak ve tüm aşamalarda tarafınıza gerekli bilgilendirmeler yapılacaktır.

Kart Bilgilerim Güvende mi?

Sitemizden yaptığınız alışverişlerde kredi kartı bilgileriniz yalnızca sipariş işlemi gerçekleştirilirken kullanılmaktadır. işlem sırasında hiçbir şekilde kart bilgileriniz depolanmamakta ve bizim tarafımızdan görünmemektedir. Yaptığınız işlemler SSL Sertifikaları ile şifrelenerek gerçekleştirilmektedir.

Siparişim Kaç Günde Ulaşır?

Her ürün için kargoya veriliş tarihi farklılık göstermektedir. Aynı zamanda kargonun bulunduğunuz ilin coğrafi konumuna, hava durumlarına, ve uzaklıklarına bağlı olarak değişmektedir. Örneğin Antalyanın merkezine 1 iş gününde kargo ulaşırken, Antalyanın Kaş ilçesine 2 gün içerisinde ulaşabilmektedir.

 

Ödeme Bekleniyor Ne Demek?

Eğer ödemenizi Havale/eft ile tamamladıysanız ödemenizi belirttiğimiz Hesap/Iban numaramıza yapana kadar siparişiniz ödeme bekleniyor olarak görünecektir. Ödeme yaptığınız andan itibaren en geç 1 iş günü içerisinde bu durum güncellenecektir.

bebek bakım ürünleri Hukuk Bürosu